Uživatelský avatar
GOTIATH
Příspěvky: 1
Registrován: 17 led 2010, 19:01
Kontaktovat uživatele: ICQ

Nejsem premiant, mám šanci?

17 led 2010, 20:32

Dobrý den,

je mi 17 let a třetím rokem studuji všeobecné gymnázium. O studiu na zahraniční vysoké škole neuvažuji moc dlouho, protože nevím, zda mám nějaké reálně naděje na přijetí.

Prozatím mám průměr známek cca 1,9 (tudíž se občas vyskytne nějaká ta trojka), ale v tomto a příštím roce očekávám vylepšení.

S angličtinou jsem na úrovni Cambridgeské FCE, časem chci CAE, proto doufám, že s testem TOEFL bych neměla mít nějaký závažnější problém. Mimoto umím relativně dobře německy, na základní úrovni italsky a francouzsky, japonsky (pouze základní porozumění), později si chci své jazykové znalosti vylepšit a naučit se rusky – berou univerzity ohled i na znalosti tohoto typu?

Mimoto jsem školu střední i základní reprezentovala v mnoha soutěžích (jč, ch, m, aj, sport), velmi dobrých výsledků jsem dosáhla v konverzačních soutěžích z AJ a v matematice. Dosáhla jsem také úspěchů v literárních a výtvarných soutěžích. Kromě toho mám výbornou znalost počítačů, na slušné úrovni programování a webdesignu. Na základní škole jsem byla součástí žákovské rady.

Studovat na universitě v USA je mým snem, ačkoliv nevím, zda můj výše uvedený popis může být dostačující. Rozhodně bych také potřebovala od školy finanční pomoc, což mě poněkud znevýhodňuje. Zajímala bych se o obor managementu nebo obchodu (ideálně).

Myslíte, že mám dát energii na přípravu na zkoušky, nebo to nemá vůbec cenu? Vím, že je těžké takto posuzovat, jen by mě zajímal Váš názor. Jsem docela dost cílevědomá a toužím ovládnout svět, i když… tento postoj mi asi nepomůže :) Jsem ochotná dát do toho vše, jen nevím, na co se mám soustředit. Případně bych zkusila univerzitu v USA až z prvního ročníku vyské školy v ČR, tehdy bych měla více času na přípravu...

Děkuji
Smash forehead on keyboard to continue.

dohny
Příspěvky: 3
Registrován: 03 úno 2010, 22:25